marți, 15 decembrie 2009

Cea mai buna metoda de...a te sinucide...



  Titlul tre` sa recunosc suna cam creepy,dar articolul nu e nici pe departe :D
  Sunt sigura ca fiecare dintre voi,macar o data in viatza va-tzi gindit la suicid shi daca macar unul dintre voi o sa afirme contrariul,pur shi simplu n-o sa-l cred...Vorbeam o data cu un prieten despre asta,totul incepuse de la statusul lui,cica "who knows the best way to die,please P.M. me".Eu ca de obicei cu fanteziile mele am inceput sa-l iau la intrebari cind el imi spune ca odata cu creshterea numarului de emo-lishti in Moldova,asha ceva e bine de shtiut.Mai in gluma,mai in serios...discutzia  a degenerat shi m-a cam pus pe ginduri...
 Da` chiar care o fi cea mai buna cale de a te sinucide?Dupa o perioada de meditatzie am ajuns la urmatoarea concluzie...eu daca ar fi sa-mi iau lumea in cap shi sa materializez gindul asta cu suicidul,egoista cum sunt,asha alege ceva care sa nu doara groaznic shi care sa nu-mi lase sechele grave in cazul in care nu-mi reusheshte figura.Sigur n-o sa ma arunc de nicaieri shi nici macar in fatza trenului,nici in fatza vreunei mashini,n-o sa ma tai,n-o sa-mi zbor creierii.Da` ce-ash putea sa aleg dar,variante sunt multe,da` acum mie imi trece prin cap doar varianta cu pastilele combinate cu alcool,vreo supradoza de ceva,sa ma sufoc cu o punga de plastic sau varianta cu innecatul in cada...
 Par nebuna?Sigur ca sunt :)))
 Tu la ce te gindeshti...Care e cea mai buna metoda de a-tzi pune capat zilelor?;)

13 comentarii:

  1. gynde6ti si tu ca prietenele mele).. e o boala la voi sa vedetzi pastile si bautura in orice sfyr6it?? [ei bine, nu ma refer doar la petreceri)) :D]..

    si nu.. nu cred k mi`ai putea demonstra in vre`un fel k m`am gyndit vreodat` la sinucidere..
    de knd ma tzin minte [adik d vre`o 2-3 ani] sunt cea mai vesela persoana p care ai putea s`o yntylnesti.. problemele si activitatzile scolare [si nu numai] trec pe lg mn ca o "ma6ina de gunoi".. probabil depinde mult si de mentalitate.. DAR no suicide thoughts!! [THAT`S 4 SURE! :D]

    RăspundețiȘtergere
  2. faza aia d la kvn: i se yntinde 2 pastile: albastra si rosie [ca in matrix] si "the chosen" intreaba: "pe care s`o aleg!??".. raspuns: "ia`le pe ambele- byntuie gripa))" :DDD

    aja k .. orice n`ai lua akm.. nu mai dai d zfyr6itul zilelor))..

    p.s: ar fi mai periculos dak ai gasi combinatia nemuririi)) xDD ai grija)

    RăspundețiȘtergere
  3. bre`,cred ca n-ash putea fi asha fericita k tn nici macar daca ash fuma iarba:))
    asha e firea mea,never too happy,shi daca se intimpla,e vorba de sec...

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm.. nu atyt fericita kt satisfacuta ;)
    poate sunt prea ocupata si fac mereu ceea ce`mi place si nu apuk sa ma gyndesk la totul [kiar sk] ca o obligatzie :P

    RăspundețiȘtergere
  5. nu m-am gindit nici o data la asta...probabil ca mi-as fi dorit sa nu ma fi nascut dar de sinucis nuuuuuuuuu...........si cred asta o prostie......dar in privinta cu fumatul ierbii nu stii cum e...cu toate ca e un refugiu fals da ajuta uneori ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm,de obicei lumea imi spune ca s-au gindit la asta,shi nu numai o data,uite finally 2 pers care imi spun k nu s-au gindit niciodata...interesant ;D

    RăspundețiȘtergere
  7. nu am avut nici eu vreodata gindul sa ma sinucid, posibil ca mie frica de asta cu atit mai mult sa gasesc metode pentru asta, tre sa ai motive smintite sa te sinucizi, eu inteleg viata e grea plina de esecuri dar totul se rezolva pina la urma
    recomand o vizita la psiholog cind vei simti setea de pune capat viselor ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. ))
    eu am asemenea ginduri(de a ma sinucide) ft,dar ft rar(shi in situatzii de criza majora:D),da` totushi aud diferite cazuri shi conditzia mea de om imi ofera posibilitatea de a ma gindi la asha cv....

    RăspundețiȘtergere
  9. iata chiar imi e interesant ce conditii te induc la asa ginduri

    RăspundețiȘtergere
  10. he-he,sunt anumite momente de criza :D
    pot doar sa te asigur ca nici un baiat nu e implicat ))

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu consider ca esti NEBUNA ,in ceea ce priveste sinuciderea...Mie in viata nu mia trecut prin cap sa ma sinucid... M-am gindit ca as putea muri intro zi,insa cu cit meditam mai mult pe aceasta tema cu atit mai mult imi doream sa traiesc..Si asa o dorinta nebuna ardea in mine incit imi venea sa pling,sa-mi cer iertare de la toti si sa ma rog incontinuu la Dumnezeu ca sa nu mor degraba!! Ca mai am atitea de cunoscut,ca nu am realizat practic nimic in viata....
    Cind mai ai astfel de ginduri ,ca vrei sa te sinucizi, imagineaza-ti cele mai fericite momente ce le poti avea in viata,cite locuri minunate de pe pamint nu le-ai vazut si cutreierat,citi oameni Mari mai ai de intilnit si descoperit ca pe niste comori pierdute ...Aminteste-ti de familia ta la care tii ca la ochii din cap si de marea iubire pe care o ai de gasit....Gindestete la Dumnezeu si ceea ce a facut el pentru noi,oamenii,ca sa putem trai....
    Niciodata in viata sa nu te gindesti sa-ti pui capat zilelor !!!!
    Daca ceva eu iti dau o multime de motive pentru care merita sa traiesti...
    M.Paulina

    RăspundețiȘtergere
  12. mda...asha un contrast...eu putzin pesimista,da` tu superoptimista(chiar daca nu de fiecare data aratzi asta)

    RăspundețiȘtergere
  13. M-am gindit de mii de ori in scurta mea viata de 16 ani la suicid, si nu sint ,,emo".
    De ce?...Din cauza problemelor. Vor spune unii ,,ce probleme poate avea un copil"? Probleme ca toti oamenii. Pe unde imaginare, pe unde reale. Din lipsa de bani, din suferinta, ptr ca tatal meu e un bou pe care niciodata nu l-a interesat soarta mea si pe care de la 3 ani nu l-am mai vazut niciodata si simteam ca-mi rod niste viermi sufletul de fiecare data cind vedeam un copil alaturi de o familie completa. Nici mama nu-mi este alaturi. Tot de la 3 ani. O vad rar. Am vrut sa ma sinucid ptr ca mereu credeam ca nu voi ajunge nimic in viata. Ptr ca eram prea slaba de caracter si de mica mi-a fost insuflat un pesimism de zile mari. Acum nu imi mai vine aceasta idee. Ideea cu sinuciderea au inlocuit-o lacrimile, pe care le mai scap uneori. Am invatat un lucru important: viata nu e dura, noi sintem duri cu noi insine. Nu exista lucruri de neatins in viata, trebuie doar sa vrei cu adevarat sa le ai si sa nu scapi nici sansa pe care viata ti-o scate in cale.
    Metode de sinucidere? Unica care-mi venea in cap era sa ma arunc de la etaj.
    Semnat: Diana.

    RăspundețiȘtergere